traveldijkies.reismee.nl

Regendagje

Vandaag bij het opstaan was het erg bewolkt! Helaas geen ontbijtje buiten want het was toch wel te fris. Na de koffie ging het toch wat regenen. We besloten vanmorgen maar op pad te gaan naar Fasano, een stadje 15 km verderop. Daar waren wat winkels die open waren op zondag, tenminste grote supermercato’s! Toen we op weg gingen waren er heel wat wegen afgeloten, omdat er een autorally bleek te zijn. We moesten toen binnendoor,via hele kleine eenbaansweggetjes en dorpjes. Uiteindelijk kwamen we in Fasano aan, we wilden ook nog naar kleding kijken, bleken het alleen maar supermarkten met eten te zijn. Na wat boodschapjes gedaan te hebben gingen we weer terug naar ons verblijf. Daar aangekomen kwam er een onwijze donkere lucht aan. Toen heeft het de hele middag geregend en geonweerd. Jammer, we hebben toen maar een middagje binnen zitten chillen, lezen en s’avonds thuis gekookt. Lekkere risotto funghi met een vleesje en salade caprese erbij! Laat in de avond heeft het ook flink geonweerd. Volgens Jolanda kan het hier flink te keer gaan, en zijn er al wat apparaten kapot gegaan door de onweer! Hopelijk hebben we morgen beter weer. Hoewel de voorspellingen tot vrijdag minder zijn.

Wil Dijk

Wat jammer, maar jullie vermaken je wel het moet alleen niet te lang duren. Fijne dag vandaag met hopelijk wat beter weer. groetjes van ons.