traveldijkies.reismee.nl

Rustdag

Vandaag bij het opstaan regen en nog eens regen! Helaas hebben we binnen gegeten en zijn we voor de rest de hele dag binnen gebleven. Eerst wilden we nog ergens een boodschapje doen of koffie drinken, maar we hebben ons vandaag maar eens rustig gehouden. We hebben gelezen en op de ipad gezeten. In de middag kwam af en toe de zon even door maar daarna kwam gelijk weer bewolking en was het toch wel fris. We zijn om half 8 uit eten gegaan naar Bere Vecchie (dit is een slagerij met een trattoria erbij die je hier heel veel ziet in Puglia) in Cisternino. Jolanda en Rene vertelden dat ze hier heerlijk eten hadden. We hadden vooraf samen een antipasto met heerlijke gerechtjes. Erik had als hoofdgerecht vlees in tomatensaus en ik een soort mixgrill met onder andere een bombette. Dit is opgerold vlees met verschillende vullingen, ook iets uit deze streek. Het was onwijs veel en heerlijk. Als toetje had ik een lemonsorbet en Erik had koffie! We kregen nog heerlijke limoncello toe. Voldaan gingen we weer naar ons verblijf terug. Als het morgen mooi weer is willen we naar Lecce.

Annemiek

Jammer.?gelukkig nog lekker gegeten.

Wil Dijk

Jammer dat het regende maar jullie vermaken je wel en het eten was lekker!!!