traveldijkies.reismee.nl

Locorotondo

Vandaag bij het opstaan weer bewolkt, koud en heel veel wind. Elke keer geven de weerberichten aan dat het beter wordt, maar helaas het is toch te fris voor de tijd van het jaar. Na het ontbijt en koffie, hadden we toch maar besloten om nog een eindje te rijden. Erik had het zelfs koud en dat wil wat zeggen. Het stenen verblijf is zomers lekker koel maar nu toch wel fris. We besloten om gezellig weer naar Locorotondo te gaan, dit dorp ligt niet zo ver weg en we kunnen daar ook makkelijk parkeren in de garage. Daar aangekomen hebben we weer wat door de straatjes gelopen en zijn toen een ristorante in gegaan die zowaar open was! We hebben daar heerlijk gezeten en gegeten. Erik had zijn eerste lasagne op en ik had de orriechiette! Toen zijn we nog in de kerk wezen kijken met een schitterende koepel, deze was ook zowaar open. Daarna op hetzelfde terras als vorige keer een espressino (voor 1 euro) genomen. Toen zijn we op de terugweg nog naar een supermarkt gegaan. Toen we terug kwamen hebben we binnen zitten lezen. We hadden s’avonds soep met brood gegeten. Lekker warm haha! Morgen schijnt het nog steeds bewolkt te zijn.

Annie & Pieter Dijk

Goed bezig... jammer van het weer maar zo te lezen vermaken jullie je wel. Erik, wij kregen gister twee felicitatiebrieven, één van je baas (Jaap Smit) en ook een felicitatie van de koning en de koningin. Bijzonder toch?

Wil Dijk

Maar toch nog een leuke dag gehad, al is het weer niet zo heel best, gelukkig hebben jullie leesvoer bij je. Groetjes van ons.