traveldijkies.reismee.nl

Relaxdagje

Vandaag is ons laatste dagje hier. We hadden buiten nog wel ontbeten maar het was eerst toch nog wel fris. We hadden besloten om ons vandaag maar eens rustig te houden. We zijn zelfs niet ergens een bakje koffie gaan drinken. Het werd vandaag toch nog lekker weer zodat we heerlijk nog buiten konden zitten. Helaas geen zwembad weer! We hebben alleen gelezen en aan het eind van de dag onze koffers gepakt. Om 7 uur gingen we naar Cisternino waar Jolanda voor ons had gereserveerd bij Terra Madre. Een antipasteria die hele aparte gerechtjes serveert. Het was heerlijk vooral een antipasto en Erik had daarna orechiettie tomaat en ik had de orechiettie met pistache. Wat een heerlijke gerechten en zoveel. Eigenlijk zit je na de antipasto al vol. We kregen nog lekkere limoncello toe. Om 10 uur gingen we weer terug naar ons verblijf. We hebben een mooie tijd gehad, veel gezien, gedaan, gegeten en genoten. Een prachtige streek en een mooi verblijf met zeer vriendelijke mensen! Morgen moeten we om 7 uur op, want we willen om half 8 gaan rijden. We gaan om 10 voor 11 de lucht in. Jolanda en Rene willen ons morgenochtend uitzwaaien. Dan zit onze vakantie er weer op.

Anita

Gelukkig hebben jullie toch een hoop gezien en er een leuke vakantie van gemaakt ondanks het iets wat slechtere weer!
Goeie vlucht terug!

Wil Dijk

Het was vast een heerlijke tijd en wij wensen jullie een mooie vlucht naar huis.

Annie & Pieter Dijk

Goed bezig geweest, veel gezien en genoten. Het was de moeite meer dan waard. Wensen jullie een goede terugvlucht en een behouden aankomst. Tot ziens en onze groeten!