traveldijkies.reismee.nl

AntiSamos

Vannacht ging het onwijs onweren en regenen. Vandaag hoorden wij dat het sinds april hier niet meer heeft geregend, dus wat boffen wij haha! Vanmorgen bleek het ook nog te miezelen. We hebben nog wel buiten ontbeten onder de overkapping. Daarna zijn we naar beneden afgedaald en hebben bij de bakker heerlijke koffie gedronken. Toen hebben we onze auto opgehaald, een Citroen C1. Een kleine auto, maar wel lekker op de smalle wegen hier. We zijn doorgereden naar Sami waar we onze boodschappen hebben gedaan. Vanaf daar zijn we doorgereden naar een mooi strand AntiSamos. De weg ernaar toe was smal, steil en een ervaring op zich! Maar het loonde de moeite, wat een prachtig strand en omgeving en een mooie kustlijn. Aangekomen op het strand wilden we wat drinken, maar helaas waren de strandtenten niet open, vanwege het weer of omdat het zondag was? Het is hier prachtig en we willen hier van de week zeker terugkomen als het mooi weer is. Daarna zijn we weer terug gereden met hier en daar een mooie fotostop. s’Middags hebben we buiten gezeten, gelezen en Erik had de race van Max zitten kijken. Toch handig die ZiggotoGo app. Helaas liep de race niet zo goed af! Om half 7 zijn we met de auto naar beneden gereden en hadden de auto bij de haven geparkeerd. We hebben bij “To Perasma” allebei heerlijke Stifado gegeten. Zalig was het, we hebben genoten.

Pieter DIJK

En genieten maar... wat fijn dat het tot nu toe zo lekker loopt. jullie hebben het verdiend.

Pieter DIJK

Natuurlijk óók van mamma de hartelijke groeten, zij geniet ook lekker mee. Vindt ook de foto's heel mooi.