traveldijkies.reismee.nl

Myrtos Beach

In de ochtend met opstaan was het al behoorijk warm. We zaten buiten met ontbijt gelukkig in de schaduw. We wilden eerst nog een tocht maken, maar met deze warmte besloten we naar Myrtos Beach te gaan. Dit was niet zo ver rijden en we waren er van de week al 2 keer langs gereden, echter boven in de bergen. Het was een mooie, prachtige route, maar met veel bochten, kuilen en stenen op de weg. Beneden hadden we de auto geparkeerd en hebben we mooie foto’s gemaakt. Ik ben toch ook nog even de zee in gegaan, want het blauwe heldere water was zo verleidelijk! Daarna op het strand een bakje koffie gedronken bij het enige strandtentje! Met een prachtig uitzicht natuurlijk! Daarna reden we weer terug naar Agia Efimia, waar we hebben geluncht bij Bakery “B en B” heerlijke pancakes en een smoothie! Daarna zijn we vlug naar boven gegaan en snel het zwembad ingedoken. Het was al 32 gr! De hele middag bij het zwembad gelegen! In de avond hadden we weer Grieks eten laten bezorgen, toch wel makkelijk hoor! Een warme maar mooie dag!