traveldijkies.reismee.nl

Agia Efimia

Bij het opstaan was het al aardig warm! We wilden graag nog naar de top van de berg Ainos op 1625 meter, maar omdat het zo warm was (32 gr) besloten we dit maar niet te doen. Morgenochtend moeten we de auto inleveren, dus besloten we naar Sami te gaan om daar vast te tanken. Aangezien Agia Efimia geen benzinepomp heeft. We reden door naar de haven waar we heerlijke ijskoffie en cappuccino hebben gedronken. Daarna zijn we gelijk door weer naar ons appartement gereden, waar we de hele middag hebben gelegen bij het zwembad. Daar was het goed uit te houden met die warmte. Aan het eind van de middag hebben we vast onze koffers wat ingepakt en zijn we voor de laatste keer naar beneden gereden om uit eten te gaan. We hadden weer lekker gegeten bij “To Perasma”, we hadden allebei de Stifado. Zo lekker daar, je krijgt daar ook altijd nog een “zoet” gebakje als toetje en een likeurtje erbij! Nog even wat water gehaald in de winkel voor morgen! We moeten morgen vroeg de auto inleveren en om 12 uur moeten we uit onze kamer. Daarna gaan we maar bij het zwembad liggen want we worden pas om 6 uur opgehaald met het busje. Om 21.15 uur gaan we pas de lucht in en om 23.30 uur landen we, dus het wordt morgen een lange dag eer dat wij weer thuis zijn!