traveldijkies.reismee.nl

Voorbereiding vakantie Puglia.

Nog maar 3 weekjes en dan gaan we heerlijk naar Italie! We verblijven in een Airbnb Villa Verde in Cisternino Puglia. In Nederland zeggen ze ook wel eens Apulie! Deze streek in Italie stond al heel lang op ons verlanglijstje, maar dit jaar gaat het dan toch gebeuren. Wij wilden eerst een rondreis maken, zoals je die veel ziet in verschillende reisgidsen, maar we hebben besloten om net als in Andalusie een centraal punt te nemen in de streek vanwaar uit je dan naar allerlei bezienswaardigheden toe kunt rijden. Zo ben je niet gebonden aan bepaalde dagen reizen, en kunnen we ook nog eens een dagje lekker chillen! Wij hebben dit verblijf als tip gekregen van Talitha! De vrouw van dit verblijf woonde in Nederland en was een collega van Talitha. Zij heeft het roer om gegooid en is een airbenb begonnen in Puglia! We zijn erg benieuwd naar ons verblijf, want het zag er op de site geweldig uit en zij was super enthousiast! Ze hebben ook net een nieuw zwembad bij het verblijf vertelde ze! Wij vliegen vanaf Rotterdam (voor het eerst voor ons!) naar Brindisi! Daar staat dan een auto voor ons klaar! Ik ben al volop bezig met alles te lezen over de streek en uit te zoeken waar de heerlijke restaurantjes zijn (heel belangrijk haha!). Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om ons reisverhaal te volgen!

Annemiek

Ik ga je stalken lol?

Karin

Restaurantjes belangrijk??? ?

Adriënne van 't Hart

Dit zal best weer een mooie reis worden. Geniet er van en ik ga jullie volgen!