traveldijkies.reismee.nl

San Pantaleo

Vanmorgen was het weer bewolkt maar nog wel warm. We besloten na het ontbijt bij het zwembad te gaan liggen. Het hotel heeft een klein zwembad met maar een paar ligbedden. Gelukkig waren er nog vrije ligbedden en zijn wij de hele dag bij het zwembad gaan liggen. Lekker lezen en een dagje relaxen is ook wel eens fijn. Aan het eind van de middag zijn we naar de kamer gegaan om onze koffers in te pakken. Om 7 uur hadden we weer heerlijk gegeten bij restaurant Ichnos. Onze laatste avondje hier op Sardinie, wat zijn die 2 weken snel gegaan. We hebben een hoop gezien en gedaan en een hoop kilometers gereden. Een prachtig eiland met schitterende kusten en blauwe zee. Morgenochtend gaat om 6 uur de wekker want we vliegen morgen weer naar huis. Olbia het vliegveld is maar een half uurtje rijden. We gaan om half 10 te lucht in en landen rond kwart voor 12 op Schiphol.

Wil Dijk

Het is wel jammer, 2 weken zijn snel voorbij, maar jullie kunnen terugkijken op een hele mooie reis. En we hopen op een voorspoedige terug reis. Ik denk dat jullie kinderen en kleinkinderen weer naar jullie uitkijken. En wij ook. Liefs Jaap en Wil