traveldijkies.reismee.nl

Weer naar huis

Vanmorgen ging om 6 uur de wekker. Lekker vroeg maar we hadden er wel weer zin in om naar huis te gaan. Bij het inleveren van de sleutel bij de receptie, kregen we nog een tasje mee met ons ontbijt. Naar het vliegveld van Olbia was maar een half uurtje rijden dus dat was fijn. We hadden onze auto ingeleverd en daarna onze koffers afgegeven. Het ging allemaal lekker vlot, maar toen we net door de controle heen waren, zagen we op het scherm dat het vliegtuig een uur vertraagd was. Jammer maar helaas, dan maar wachten en wat te drinken halen. We zouden nu om half 11 te lucht ingaan. Uiteindelijk konden we om kwart voor 10 al boarden, en vertelden ze in het vliegtuig dat de vertraging door het hevige onweer kwam in Nederland. De vlucht verliep snel die 2 uurtjes waren zo om, dat is wel lekker. We landen weer in een koud en winderig Nederland. Het was een prachtige reis, veel gezien, gedaan, gereden (soms wilde ik zelfs nog meer zien lol!) En gezwommen , lekker gegeten (ondanks de vele vis brrr) en gelukkig is alles goed en veilig gegaan. Uiteindelijk hebben we bijna 1600 km gereden. Zo een eiland blijkt altijd groter te zijn! Een mooie reis om op terug te kijken.

Wil Dijk

Nu weer lekker thuis, kinderen en kleinkinderen zien, en nagenieten van een hele mooie vakantie. Welkom Thuis Erik en Fabiola. Lieve groeten Jaap en Wil.