traveldijkies.reismee.nl

Vliegreis

Vanmorgen ging om 4 uur de wekker! Pfff gelukkig wel geslapen, want meestal slaap ik niet zo goed, als ik weet dat we vroeg op moeten. Om kwart voor 5 waren we bij Stefanie en Marvin in Zoetermeer. Marvin bracht ons gelijk door naar Rotterdam. We konden gelijk inchecken, dat is wel anders dan op Schiphol. Gelijk door de controles. Erik werd weer apart gecontroleerd ! Daarna door naar de grote hal, eigenlijk een grote tent, want ze zijn Rotterdan airport aan het verbouwen. Lekker bakje koffie genomen en zitten puzzelen en de tijd ging heel snel om. We mochten al om kwart voor 7 boarden, dus een kwartier eerder. Ging allemaal heel vlot en waren ook zo de lucht in. Er was veel bewolking , dus konden niet veel zien. Na 2 uurtjes vliegen gingen we alweer dalen. We landen rond half 10 op Brindisi. We kregen snel onze koffers en toen door naar de rent a car! Daar was het wel erg druk. We kregen ipv een Fiat Panda een Dasia Duster! Een hele grote bak, wel een hoge instap, maar zo een kleine auto is hier beter te gebruiken in het verkeer en met parkeren dan zo een grote bak. Gelijk naar de snelweg, waar we ergens bij een Autogrill lekkere broodjes hebben gegeten met koffie! Daar de eigenaars gebeld dat we er bijna waren! Na 20 minuten kwamen we aan bij ons verblijf, wel afgelegen maar op een schitterende locatie! We werden heel warm ontvangen en hebben nog wat gedronken met elkaar. Toen zijn we onze koffers uit gaan pakken en naar de plaatselijke supermarkt gereden om wat drinken in te slaan. Daarna nog buiten gezeten en even gelegen! Om 7 uur zijn we naar Cisternino gereden om te gaan eten. De meeste restaurants gaan pas tussen 8 en half 9 open dus dat is erg laat, vooral na een vermoeiende dag! We hadden een heerlijk restaurant gevonden "Da Tonia" waar we vooraf Bruscetta enonze eerste pizza's hebben gegeten, we waren de enige buitenlanders daar, de rest allemaal Italianen. Wilden eerst nog n lekker toetje of koffie maar waren zo moe en slaperig dat we gelijk maar terug naar ons verblijf zijn gegaan. Lekker douchen en naar bed!

Annemiek

Leuk te lezen dat alles goed is gegaan. Slaap lekker.

Annie & Pieter Dijk

Klinkt goed... nu begint het frote genieten!