traveldijkies.reismee.nl

Aankomst Osuna

Vanmorgen vroeg op, om kwart voor 3 vertrokken richting Hoofddorp! Daar werden we met het busje naar Schiphol gebracht. Voor het eerst gingen we vliegen met TUI, dus dat gaat wel even wat anders. We hadden al ingecheckt en moesten alleen onze koffers nog inchecken. Dit moesten wij zelf doen, er komt geen grondstewardess meer bij kijken! We vertrokken gelukkig op tijd om 10 voor 6. Een goede en rustige vlucht, we landen om 10 voor 9. Na de koffers gelijk door naar Avis voor de auto. Gelukkig geen problemen alleen lange wachtrijen. Om 10 uur zaten we in de autonen vertrokken we naar de snelweg. We hadden besloten ( eigenlijk ik!) om gelijk maar een mooie tocht te gaan maken, aangezien we zo vroeg waren en we toch ook ons hotelkamer nog niet in mochten. Gelijk maar van de snelweg af en de bergen in. Wat een schitterende omgeving, met veel bergen en slingerende wegen. En door kleine smalle dorpjes! Bij Vinuela gestopt bij een prachtig stuwmeer. In Periana, een wit dorpje, geluncht. Door naar de autoweg, waar we nog zijn gestopt bij Laguna de Fuente de Piedra. Een soort reservaat waar heel veel flamingo's zitten. Dichtbij een plas waren er een paar maar in de verte heel veel. Toen door naar de snelweg richting Osuna naar ons hotel. Daar kwamen we om 5 uur aan en hadden we al 260 km op de teller staan! Ons hotel is gezellig in spaanse stijl. Na wat gerust te hebben zijn we om 8 uur gaan eten. Onze eerste tapas waren heerlijk.

Stefanie

Fijn dat de reis goed is gegaan. Mooie foto's! xxx

Adrienne

Mooi begin van jullie vakantie.