traveldijkies.reismee.nl

Voorbereiding Kefalonia

Het is meer dan 2 jaar geleden dat we op vakantie zijn gegaan. Gelukkig mogen we nu weer reizen. We vinden het toch ook wel een beetje spannend allemaal hoe het zal gaan. We wilden graag naar een Grieks eiland, maar welk? Nadat ik veel had uitgezocht kwamen we op Kefalonia uit. Dit eiland is niet zo toeristisch en rustig. Het eiland behoort tot de Ionische eilanden die bestaan uit 7 eilanden waarvan Kefalonia de grootste is. Het eiland is ongeveer 80 km lang en 40 km breed. We vertrekken zaterdag 11 september om 6.35 uur en landen rond half 11. Het is 3 uur vliegen maar ook een uur later. We willen daar ook een auto huren. Ik heb weer veel uitgezocht over wat er allemaal te doen is op het eiland. Ik heb veel YouTube filmpjes gekeken en op Internet gezocht naar mooie reisverhalen over het eiland. We hebben er zin in en we hopen dat jullie het ook leuk vinden om een beetje “mee te reizen”!

Pieter DIJK

Je hebt weer goed je best gedaan. WĂ t een uitzoekerij. Maar voor jou geen probleem want jij vindt het nog super leuk!