traveldijkies.reismee.nl

Vliegreis Karpathos

Om 2 uur ging de wekker. Dus lekker vroeg op weg naar Schiphol! Aangekomen op P3 namen we de bus naar Schiphol Plaza. De bussen zaten al aardig vol dus we waren wel benieuwd hoe het zou zijn op Schiphol! We konden door naar de "Drop off" we hadden gelukkig al thuis ingecheckt dus dat scheelde! Helaas werkte het apparaat bij ons niet dus toen moesten we door naar de rij waar de speciale bagage werd ingecheckt! Dit duurde bijna 3 kwartier, dus dit viel met tegen! Daarna door naar boven naar de beveiliging! Hier leek het de Efteling wel met al die rijen en het bord gaf aan dat het een half uur zou duren! Al met al viel het mee en mogen we niet mopperen. Na de beveiliging nog net tijd om wat te eten en te drinken want we hadden nog een half uur voordat we gingen boarden. Alles verliep goed en op tijd gelukkig. De reis duurde 3 uur, toen we gingen landen op Chania Kreta. Daar stapten mensen uit en weer nieuwe in. De reis naar Karpathos duurde nog 35 minuten. Gelukkig hadden we de koffers snel en stapten we in onze bus die ons naar Pigadia bracht. Aangekomen bij onze studio van "Three Stars" mochten we gelijk naar onze kamer! Eerst gegeten bij de Poolbar waar ik mijn 1e Griekse salade op had. Mmmmm heerlijk weer! Na even wat boodschappen gedaan te hebben gingen we liggen bij het zwembad! Helaas is er veel wind op het eiland, windkracht 6!!!! Maar het zou de komende dagen afnemen! Dat hopen we dan maar. Op half 8 gingen we op zoek naar een restaurant in de buurt! We kwamen terecht bij "To Perasma" een heerlijk home cooking grill restaurant! De kebab en souvlakia smaakten ons weer heerlijk! Terug in onze studio zochten we snel ons bedje op om wat slaap in te halen!!! Een mooie maar vermoeiende dag.

Gert

Fijne vakantie ☀️
Ben zeer benieuwd naar de leuke verhalen en foto’s

Pieter DIJK en Annie Dijk

Geniet ervan jongens.... Veel plezier1