traveldijkies.reismee.nl

Sardinië

Maandag 3 september gaan wij weer op vakantie. Dit jaar is onze keus gevallen op Sardinie! Een reis naar Sardinie stond al een tijd op ons verlanglijstje. Uiteindelijk is onze keus gevallen op een Fly & Drive reis naar Sardinie. We vliegen om 6.25 uur naar Olbia waar we onze auto op kunnen halen en vanaf hier begint onze rondreis van 15 dagen. We kregen van het reisbureau een leuke app waar oa onze hotels en excursies op staan. De route kunnen we zelf bepalen, maar gelukkig vind ik dat altijd een leuke uitdaging. Ik plan altijd routes waar we onderweg ook nog zoveel mogelijk kunnen zien of ergens kunnen stoppen om te zwemmen, wandelen of om te eten. We slapen in de komende 15 dagen in 5 hotels. Op bijgaande foto een overzicht van het eiland en de 5 genummerde hotels! Wij hopen op weer een mooie reis en hoop dat jullie weer met ons meegenieten.

Reacties

Reacties

Erik

Mmhhh, ik heb er wel zin in ?

Wil Dijk

Ik lees jullie berichten wel en je mooie foto's zie ik ook maar ik heb nog geen tijd gehad om hierop te reageren. Wat is het daar mooi, geniet ervan en kom ook een beetje tot rust. Lieve groet Jaap en Wil.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!