traveldijkies.reismee.nl

Maladroxia

Vandaag was het weer een reisdag, dus na het ontbijt gingen wij rond 10 uur op weg. Eerst een stuk autoweg (snelwegen kennen ze haast hier niet!) en langs de hoofdstad van het eiland Cagliari, waar het druk was en het was ook even lastig om om de stad heen te rijden. Daarna reden we langs de kust waar we even zijn gestopt bij Chia, vanaf hier reden we op SP 71, dit was een schitterende route langs de kust met prachtige uitzichten, baaien en strandjes. Daarna reden we door naar Port Pino waar witte duinen zijn. Daar aangekomen was het zo warm, dat we geen zin hadden om door de duinen te sjokken. We besloten maar om daar ergens een broodje te eten. Daarna reden we naar het schiereiland Sant Antioco, en via een smalle weg reden we naar Maladroxia. We hebben weer een schitterend modern hotel met uitzicht op zee. In de middag zijn we bij het zwembad gaan liggen, even lekker relaxen en afkoelen in het water. Eind van de middag hebben we eten besteld boven het zwembad, waar we prachtig zaten met uitzicht op zee en het zwembad. Na het eten zijn we even bij het strand gaan kijken. Morgen misschien naar het zwembad of nog het schiereiland bekijken!

Adriënne

Wat een mooi eiland met zijn uitzichten, strandjes, smalle weggetjes en leuke plaatsjes. Dat is vooral genieten.

Fabiola Dijk

Zeker mooi eiland en genieten van de mooie hotels!

Wil Dijk

Van rustdag naar reisdag, jullie dag kan niet meer stuk, g
Ga dan maar lekker even uitrusten van de warme reis.