traveldijkies.reismee.nl

Dagje relaxen

We hadden besloten om vandaag maar rustig aan te doen en niet te gaan rijden. Na ons ontbijt besloten we toch maar heerlijk bij het zwembad te gaan liggen ipv bij het strand. Vandaag was het zondag dus allen Italianen zitten op het strand met hun gezinnen. Wij lagen rond half 11 bij het zwembad waar wij de enige waren tot een uur of 3! Dat was geweldig, net of wij een eigen zwembad hadden. Iemand van het hotel vertelde dat die grote groep in het hotel vandaag de hele dag met de bus weggingen.Via een app kan je drinken of eten bestellen, dus we bestelden eerst koffie in de ochtend en in de middag een tosti en fris. Daarna komt iemand het helemaal naar het zwembad brengen, wat een service!! We hadden een tip gekregen om ergens te gaan eten, van Nederlandse mensen die dezelfde reis doen als wij. Dat is wel grappig, zo komen we elkaar steeds tegen bij het ontbijt, strand of zwembad. Dus wij naar deze strandtent gereden met uitzicht op zee en gekeken naar de ondergaande zon. Het eten viel ons wat tegen, maar we hadden inderdaad mooi uitzicht. Morgenochtend gaan we het schiereiland bekijken. Het blijkt trouwens helemaal geen schiereiland te zijn maar een eiland op zich en het is het 4e eiland van Italië. Morgen meer informatie haha.